Ο Ε65 θα ενισχύσει την ανάπτυξη στην Ήπειρο

on .

E65 DROMOS

• Έπειτα από την θετική ψήφο που έλαβε από τη Βουλή η τροποποίηση της σύμβασης που αφορά στην κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, το έργο ξεκινάει οριστικά πλέον και σε τρία χρόνια ο σημαντικός και για την Ήπειρο οδικός άξονας θα έχει ολοκληρωθεί σε όλο του το μήκος.

Το βόρειο τμήμα του Ε65 θα συνδέσει, ως γνωστόν, την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των υπόλοιπων οδικών συνδέσεων.

Ο Τομεάρχης ΔΕΕΠ

Τη σημασία του έργου για την Ήπειρο επισημαίνει ο Τομεάρχης Υποδομών και Περιβάλλοντος ΔΕΕΠ Ιωαννίνων Σπύρος Κωνσταντόπουλος, ο οποίος σε χθεσινή του ανακοίνωση κάνει λόγο για «μία πολύ σημαντική εξέλιξη που θα ενισχύσει την ανάπτυξη της περιοχή μας και θα ενθαρρύνει νέες εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Το πιο σοβαρό όμως είναι ότι ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος σημαίνει γρήγορες, ασφαλείς και φιλικές στο περιβάλλον μετακινήσεις από την Αθήνα στην Μακεδονία και την Ήπειρο και το αντίστροφο και καλύτερες συνδέσεις με την Ιταλία μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, τα Δυτικά Βαλκάνια και μέσω αυτών στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη». Έπρεπε να είχε γίνει!

Σύμφωνα με τον Τομεάρχη Υποδομών ΔΕΕΠ, η κατασκευή του βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους Ελληνικούς Άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή και προχωρά με γοργούς ρυθμούς.

Καταλήγοντας, ο κ. Κωνσταντόπουλος δεν παραλείπει να υπενθυμίσει πως η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πολέμησε λυσσαλέα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, για πολλά χρόνια τα έργα παραχώρησης.

Το συγκεκριμένο έργο έπρεπε στο σύνολό του να είχε παραδοθεί πολύ νωρίτερα, όμως επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τα έργα ουσιαστικά σταμάτησαν το πρώτο εξάμηνο του 2015 και έως το 2019, τονίζει και συμπληρώνει πως «η σημερινή Κυβέρνηση είναι των έργων και όχι των λόγων».