Προβολή έχει γίνει αλλά οι επισκέπτες... αργούν!

on .

GIANNENA TOYRISTIKA EIDH MAGAZAKIA
• Μόνο... ρόδινα δεν είναι τα πράγματα για τα Γιάννενα όσον αφορά στον κλάδο του τουρισμού, όπου επίσης η πανδημία αφήνει ισχυρό το αποτύπωμά της.
Ο Δήμος από τη μία κρατάει... μικρό καλάθι για την θερινή περίοδο, ενώ από την άλλη, υλοποιεί δράσεις προβολής στοχεύοντας πιο μακροπρόθεσμα.
Εδώ ξεχωρίζει η χειμερινή καμπάνια του ΕΟΤ που θα συμπεριλάβει τα Γιάννενα αυτοδίκαια στους δέκα αστικούς προορισμούς 

της χώρας, αλλά και η ίδρυση Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού. Όλα αυτά παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν χθες ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης και ο σύμβουλος τουρισμού του Δήμου Σπύρος Πέγκας.

Δύσκολη περίοδος
«Βρισκόμαστε σε μία δύσκολη και μεταβατική περίοδο. Μία περίοδο που καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις μεταλλάξεις και την πορεία του εμβολιασμού» τόνισε ο Δήμαρχος και υπογράμμισε πως για την πόλη των Ιωαννίνων το πρώτο και σημαντικό ζητούμενο είναι να μην οδηγηθούν σε ματαίωση μεγάλες εκδηλώσεις –αθλητικές και συνεδριακές- που έχουν προγραμματιστεί για το φθινόπωρο.
«Οφείλουμε να διατηρήσουμε καλές υγειονομικές συνθήκες ώστε να μην οδηγηθούμε σε νέες περιπέτειες», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Ελισάφ και τόνισε ότι ήδη τον Ιούνιο με τα υβριδικά συνέδρια που έγιναν η πόλη φιλοξένησε σημαντικό αριθμό επισκεπτών.

Η ψηφιακή καμπάνια
Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος τουρισμού Γιώργος Λώλης αναφέρθηκε αναλυτικά στην ψηφιακή καμπάνια που ολοκληρώθηκε με χρήση για πρώτη φορά σύγχρονων ψηφιακών μέσων όπως τα κοινωνικά δίκτυα και οι πλατφόρμες της Google, τονίζοντας πως μπορεί να λειτουργήσει ως η βάση για να ακολουθήσει αντίστοιχη περισσότερο στοχευμένη είτε σε περιοχές είτε σε ηλικίες.
Όπως είπε, από τον Δήμο ολοκληρώθηκε η παραγωγή, εγκρίθηκαν από τον ΕΟΤ και είναι ήδη διαθέσιμα τρία βίντεο προβολής της περιοχής, ενώ δημιουργήθηκαν εύχρηστοι ταξιδιωτικοί οδηγοί, ενημερωτικά φυλλάδια και χάρτες. «Η ανάπτυξη του τουρισμού και η ενίσχυση της εξωστρέφειας του τόπου μας αποτελούν προτεραιότητα για τη Δημοτική Αρχή», υπογράμμισε ο κ. Λώλης.

Σε καμπάνια του ΕΟΤ
Για ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα της ψηφιακής καμπάνιας του Δήμου στην εσωτερική αγορά έκανε λόγο ο σύμβουλος τουρισμού Σπύρος Πέγκας, ενώ σημείωσε ότι τα Γιάννενα θα είναι ένας από τους δέκα αστικούς προορισμούς που θα περιλαμβάνονται στην καμπάνια που θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ κατά την χειμερινή περίοδο.
Παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματα για το Δήμο Ιωαννιτών, ανέφερε ότι θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση η ίδρυση και λειτουργία του Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού με σκοπό την προσέλκυση διεθνών συνεδρίων, κάτι που λείπει από την πόλη και μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το διεθνές της αποτύπωμα.
Πέραν αυτού, σχεδιάζεται επίσκεψη τον Σεπτέμβριο στα Τίρανα για εμβάθυνση των συνεργασιών, επισκέψεις σε Αθήνα και Λευκωσία, ενώ θα συνεχιστεί η προσπάθεια για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας.
ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ