Η Διευθύντρια του δημ. σχολείου Πεδινής στο πλευρό εκπαιδευτικού με κορωνοϊό

on .

DHMOTIKO SXOLEIO PEDINHS

• Να σταματήσει η «ανθρωποφαγία» ζητά με εκτενή ανακοίνωσή της η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Πεδινής κ. Ιουλία Χριστοδούλου, στηρίζοντας εκπαιδευτικό του σχολείου που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και ακούστηκαν διάφορα.
Όπως μεταξύ άλλων, αναφέρει σε μακροσκελή ανακοίνωσή της «η επικοινωνιακού τύπου διαχείριση, η καχυποψία και ο «καταγγελτικός» λόγος, δεν έχουν θέση σε αυτή την κρίση που βιώνουμε. Ούτε η διασπορά/διάδοση μη επιβεβαιωμένων πληροφοριών/προσωπικών εκτιμήσεων, που αποδίδουν ευθύνες στον συνάδελφο για τη διασπορά του ιού στο σχολικό περιβάλλον.
»Αναρωτιέμαι, πώς μπορεί να προβαίνει κανείς αβίαστα στη δημοσιοποίηση/διάδοση/αναπαραγωγή ανυπόστατων πληροφοριών, που καταστρατηγούν την αλήθεια, θίγουν την αξιοπρέπεια και αμαυρώνουν το υψηλό αίσθημα ευθύνης του εξαιρετικού αυτού παιδαγωγού και μάλιστα, χωρίς καν να ζητηθεί η παρέμβαση-τοποθέτηση του καθ΄ύλην αρμόδιου, προς επιβεβαίωση ή μη των παραπάνω».
Και προσθέτει πως «ο αγαπητός συνάδελφος, που έχει την αμέριστη στήριξη του Συλλόγου Διδασκόντων, τηρούσε πιστά όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας και ασθένησε -όπως οι ίδιες οι εξελίξεις αφήνουν να διαφανεί-κατά την άσκηση των παιδαγωγικών του καθηκόντων, διδάσκοντας επί μία εβδομάδα σε έναν χώρο, που έφερε μεγάλο ιϊκό φορτίο από την προηγούμενη Δευτέρα. Αλλά αυτό μένει να διερευνηθεί/διαπιστωθεί από τους αρμόδιους φορείς και μόνο η πλήρης ιχνηλάτηση από τον ΕΟΔΥ, που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη και επικεντρώνεται -ως οφείλει-στις «κινήσεις»-επαφές όλων των επιβεβαιωμένων περιστατικών, θα αναδείξει την πηγή της διασποράς».
Κλείνοντας ζητά «σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, ας σταθούμε με σεβασμό απέναντι σε όλους τους ασθενείς και τις οικογένειές τους, που καλούνται να αναμετρηθούν με την πανδημία και ας αγωνιστούμε όλοι μαζί για τη θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα περιστατικά COVID-19, χρειάζονται τη στήριξη όλων μας, τα περιστατικά «ανθρωποφαγίας» όμως, δεν έχουν καμία θέση, σε μια σχολική κοινότητα που αγωνιά και πασχίζει να σταθεί και πάλι όρθια».