To «112» αναβαθμίζεται με την υπηρεσία «eCall»

on .

112

• Αναβαθμίζεται η Υπηρεσία του ευρωπαϊκού αριθμού κλήσης Έκτακτων Αναγκών «112». Πλέον υπάρχει η δυνατότητα αποστολής περισσότερων στοιχείων στις κλήσεις «eCall» αυτόματα από τα οχήματα, σε περίπτωση ατυχήματος, μέσω του Μνημονίου Συνεργασίας που συνυπέγραψαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας Σταύρος Ασθενίδης.
Στόχος του Μνημονίου είναι η διασύνδεση του Συστήματος Διαχείρισης Κλήσεων ‘Έκτακτης Ανάγκης «112» με τη βάση δεδομένων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων που τηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την παροχή στοιχείων στις κλήσεις «eCall».
Ως κλήση «eCall» θεωρείται η κλήση έκτακτης ανάγκης από το όχημα με βάση τον αριθμό «112». Σε περίπτωση ατυχήματος, τα οχήματα που διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενημερώνουν αυτόματα το «112» στέλνοντας μήνυμα με τα στοιχεία και τη θέση του οχήματος.
Ουσιαστικά, με την υλοποίηση του έργου, όταν ένα αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα, θα μπορεί το ίδιο να στέλνει μήνυμα στο «112» μέσω αυτόματου συστήματος, χωρίς δηλαδή να απαιτείται η ενέργεια του οδηγού ή κάποιου επιβάτη, οι οποίοι, ενδεχομένως να μην είναι σε θέση να επικοινωνήσουν.
Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον οδηγό σε περιπτώσεις που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή χρειάζεται βοήθεια.