Η Γεωμετρία να αποτελεί μάθημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

on .

GEOMETRIA SXHMATA

• Επιμένει ο βουλευτής Ιωαννίνων Σταύρος Καλογιάννης στην πρότασή του να εξετάζεται το μάθημα της Γεωμετρίας στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ο κ. Καλογιάννης είχε θέσει το θέμα στην Υφυπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη, ενώ το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απαντώντας σε επιστολή του, αναφέρει ότι «στο πλαίσιο της Αναβάθμισης των Προγραμμάτων Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη μέσω συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων ΕΣΠΑ 2014-2020, θα εξεταστούν συνολικά τα θέματα Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Σε αυτό το πλαίσιο, θα μελετηθούν ενδελεχώς τρόποι αναβάθμισης της διδασκαλίας και της θέσης της Γεωμετρίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η ολοκλήρωση και εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών οριοθετείται χρονικά από το σχολικό έτος 2021-2022».
Ο κ. Καλογιάννης, με αφορμή την απάντηση του Ινστιτούτου σε δήλωσή του σημειώνει: «Όπως έχω αναφέρει η Γεωμετρία μαζί με τη Γλώσσα, τη Φιλοσοφία και τη Μουσική, οι οποίες περιείχαν την ιδιαίτερη εσωτερική τους γεωμετρική δομή, αποτελούσαν τους τρεις κύριους πυλώνες της κλασσικής Παιδείας. Όμως η υποβάθμιση του μαθήματος της Γεωμετρίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας είναι ανεξήγητη. Αποτελεί θετικό γεγονός ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δηλώνει ότι προτίθεται να μελετήσει ενδελεχώς τους τρόπους αναβάθμισης της διδασκαλίας και της θέσης της Γεωμετρίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το αποτέλεσμα των πρόσφατων Πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να μας προβληματίσει και να ληφθούν γενναίες αποφάσεις με συνεργασία όλων των συναρμοδίων, το συντομότερο δυνατό. Στην κατεύθυνση αυτή πιστεύω ακράδαντα ότι η Γεωμετρία πρέπει να αποτελεί εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλαδικές».