Η ΔΕΥΑΙ για τον «φουσκωμένο» λογαριασμό σε κλειστό σπίτι…

on .

DEYAI SHMA PORTA 1 6 11 19

• Σε πολύμηνη διαρροή από το καζανάκι του μπάνιου οφείλεται ο «φουσκωμένος» λογαριασμός νερού που χρεώθηκε από τη ΔΕΥΑΙ στο διαμέρισμα του ομογενούς από τις ΗΠΑ κ. Ζήδρου στα Γιάννενα, το οποίο δεν κατοικείται.

Αυτό επισημαίνει ο Πρόεδρος της επιχείρησης Άρης Μπαρτζώκας απαντώντας σε σχετική επιστολή του κ. Ζήδρου που δημοσιεύθηκε στον «Π.Λ.». Ο κ. Μπαρτζώκας προσθέτει πως τα ποσά που βλέπει εκείνος να του επιστρέφει η ΔΕΥΑΙ στους επόμενους λογαριασμούς είναι η έκπτωση που δίνεται σε όλους τους συνεπείς καταναλωτές.

Πιο αναλυτικά, η επιστολή του κ. Μπαρτζώκα έχει ως εξής:
«Κύριε Διευθυντά,
Στο φύλλο της Πέμπτης 10-9-2020 της εγκρίτου εφημερίδος σας, δημοσιεύεται, στην πρώτη σελίδα, επιστολή αναγνώστου σας, μονίμου κατοίκου Φιλαδέλφειας, ΗΠΑ, με την οποία κατηγορείται η μεγαλύτερη Επιχείρηση του Δήμου Ιωαννιτών, η ΔΕΥΑΙ, για απάτη! Επειδή, όπως αντιλαμβάνεσθε μια τέτοια κατηγορία δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη και για άρση κάθε εσφαλμένης εντύπωσης για τη ΔΕΥΑΙ και τις μεθόδους της θα ήθελα να σας διευκρινίσω τα εξής:
Όντως ο λογαριασμός ύδρευσης της οικίας του κ. Ζήδρου στα Ιωάννινα για το διάστημα 10/9/19 - 10/1/20 ανήλθε σε 1.360 ευρώ και αυτό δεν οφείλεται σε λάθος καταμέτρηση εκ μέρους της ΔΕΥΑΙ αλλά σε τουλάχιστον τετράμηνη διαρροή ύδατος από το καζανάκι της τουαλέτας. Σε σχετικό έλεγχο ο οποίος διενεργήθηκε από τη υπηρεσία μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε καμία βλάβη στον εσωτερικό αγωγό ύδρευσης της οικίας. Ενημερωθήκαμε όμως από την εκπρόσωπο του κ. Ζήδρου ότι, η ίδια έκλεισε τον διακόπτη από το καζανάκι διότι έτρεχε. Η πληρωμή των 1.360 ευρώ έγινε εγκαίρως, με πάγια τραπεζική εντολή, κι έτσι ο κ. Ζήδρος έτυχε της έκπτωσης συνέπειας, όπως συμβαίνει με όλους τους συνεπείς καταναλωτές. Η έκπτωση ήταν σημαντική, λόγω του ύψους του λογαριασμού, και εμφανίστηκε στον επόμενο λογαριασμό ο οποίος, αν δεν υπήρχε η έκπτωση, θα ήταν πολύ χαμηλός αφού δεν υπήρχε πλέον κατανάλωση ύδατος. Έτσι, ο συνολικός λογαριασμός ήταν αρνητικός. Το ίδιο συνέβη και στους επόμενους λογαριασμούς αλλά και οι μελλοντικοί θα εξακολουθήσουν να είναι αρνητικοί (πάγιο μείον έκπτωση) μέχρι να καλυφθεί η μεγάλη έκπτωση συνέπειας του περασμένου Φεβρουαρίου.
Θα θέλαμε λοιπόν να συστήσουμε στον κ. Ζήδρο αλλά και σε όσους καταναλωτές έχουν απορίες σχετικά με τις χρεώσεις τους από τη ΔΕΥΑΙ να υποβάλουν τα ερωτήματά τους πρώτα στην Επιχείρηση. Η ΔΕΥΑΙ αντιμετωπίζει όλους τους καταναλωτές ισότιμα και το προσωπικό της είναι πάντα πρόθυμο να δώσει τις όποιες εξηγήσεις ζητήσει ο κάθε καταναλωτής.
Με εκτίμηση
Αριστείδης Μπαρτζώκας
Πρόεδρος ΔΕΥΑΙ»