Το καλοκαίρι χάθηκε, οι ελπίδες στρέφονται πια στο φθινόπωρο!

on .

DHMOS SYNEDRIASH TOYRISMOS

 «Χαμένη» θεωρείται πλέον η θερινή τουριστική σεζόν για τα Γιάννενα, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε άρδην τα δεδομένα ματαιώνοντας σχέδια και ελπίδες για αυξημένες αφίξεις επισκεπτών από το εξωτερικό στην περιοχή μας.
Ξένοι τουρίστες δεν έρχονται και ο Δήμος στρέφει πια το βλέμμα του στον εσωτερικό τουρισμό, ο οποίος όμως δεν πρόκειται να «κινηθεί» πριν από την έλευση του φθινοπώρου όπου πρόκειται, εκτός απροόπτου ή δεύτερου κύματος, να γίνουν στα Γιάννενα σημαντικά συνέδρια και ορισμένες μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις.
Τα παραπάνω τονίστηκαν κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Ιωαννιτών, αντικείμενο της οποίας ήταν ο στρατηγικός σχεδιασμός και η χάραξη των πολιτικών για την επόμενη μέρα.
Εσωτερικός τουρισμός
Στη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης έγινε ανασκόπηση του τελευταίου έτους και των πρωτοβουλιών που έχει αναπτύξει ο Δήμος οι οποίες, όπως τονίστηκε, προσαρμόζονται προσωρινά στις συνθήκες που προκαλεί η πανδημία. Η Επιτροπή, όπως ήταν επόμενο, έδωσε βαρύτητα στον εσωτερικό τουρισμό.
Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ, «βρισκόμαστε σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο όπου η κατάσταση καθημερινά αλλάζει. Με τα σημερινά δεδομένα, αιχμή του δόρατος αποτελεί ο εσωτερικός τουρισμός. Στοίχημα για τα Γιάννενα είναι πλέον το φθινόπωρο όπου ήδη προγραμματίζονται συνεδριακές και σημαντικές αθλητικές εκδηλώσεις».
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε τα μέλη της Επιτροπής για τις συναντήσεις και συζητήσεις που είχε με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, στις οποίες μεταφέρθηκε το αίτημα για τη δρομολόγηση διεθνών πτήσεων, με προτεραιότητα γραμμές που θα συνδέουν απευθείας τα Γιάννενα με την Κύπρο και το Ισραήλ.
Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Λώλης τόνισε ότι όχι μόνο τα Γιάννενα αλλά ολόκληρη η χώρα βρίσκεται σε ένα δύσκολο περιβάλλον καθώς όλες οι κινήσεις είναι αλληλένδετες με τις επιδημιολογικές εξελίξεις, ενώ ο σύμβουλος τουριστικής ανάπτυξης Σπύρος Πέγκας παρουσίασε αναλυτικά όλες τις ενέργειες που είχαν γίνει το διάστημα προ της πανδημίας για δικτύωση των Ιωαννίνων στο Ισραήλ, την Κύπρο, τις Βαλκανικές χώρες, αλλά και άλλες επιλεγμένες αγορές -στόχους. Αναφέρθηκε, δε, στην αναπροσαρμογή της στρατηγικής μετά την άρση της καραντίνας αλλά και στις νέες αλλαγές που επιβάλλουν οι τελευταίες διεθνείς εξελίξεις.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ

Web Baner Antigoni