Μην πιέζετε τον Αλέκο μας…

on .

ΕΜΕΙΣ θα τα γράφουμε και εσείς θα κρίνετε αν έχουμε δίκιο ή όχι. Στο κάτω - κάτω της γραφής αυτές είναι οι απόψεις μας καλές ή κακές. Αφορμή μας έδωσε η επίσκεψη του Περιφερειάρχη κ. Αλ. Καχριμάνη, επικεφαλής Περιφερειακών Παρατάξεων (πλην του κ. Λάμπρου Γεωργόπουλου που καλά έκανε) και υπηρεσιακών παραγόντων στο έργο ενός δρόμου στα Τζουμέρκα. Να κάνουν λέει αυτοψία, ύστερα από τις καταγγελίες για περιβαλλοντικές καταστροφές που επιβαρύνουν και τον ποταμό Άραχθο. Ήταν πρόταση του κ. Γιάννη Στέφου, όπως ενημέρωσε με ανάρτησή του στο facebook.

ΔΥΟ ανακοινώσεις επικεφαλής παρατάξεων που έγιναν μέχρι την ώρα που γράφονταν το κείμενο, ήταν ήξεις- αφήξεις, ναι μεν αλλά, καλό το έργο, γίνονται όμως κάποιες επιβαρυντικές για το περιβάλλον και τον ποταμό παρεμβάσεις, ούτε κρύο ούτε ζέστη! Όλα ανεξήγητα σε τόνους τόσο ευγενικούς όσο ποτέ άλλοτε. Γενικώς ήταν σαν κι αυτό που περιπαικτικά λέγεται …ολίγον έγκυος! Πάνω από τριάντα πέντε εκατομμύρια θα κοστίσουν αυτά τα οκτώ περίπου χιλιόμετρα δρόμου, που όλοι μηδέ εξαιρουμένων των κατοίκων της περιοχής, δεν βλέπουν για ποιό λόγο να κατασκευαστεί κατά τον τρόπο που επιλέχτηκε  και που ελάχιστα θα προσφέρει στην προοπτική των Τζουμέρκων.

ΠΑΝΩ από όλα ο… πολιτικός πολιτισμός. Αν όσα γίνονται και με απίστευτο κόστος εξυπηρετούν τον πολιτισμό εν γένει, αν βελτιώνουν την ζωή μας, δεν νομίζουμε ότι απασχολεί ιδιαιτέρως την Περιφερειακή Αρχή, την αντιπολίτευση με όποιες εξαιρέσεις, τους διάφορους λεγόμενους φορείς. Είμαστε σκληροί, θα πουν ορισμένοι. Δικαίωμά τους να το πούνε, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις και μάλιστα οικονομικής δυσπραξίας και επειδή ο Περιφερειάρχης αρέσκεται στις λαϊκές ρήσεις, οι παλιότεροι έλεγαν «γκαρίζει η γαϊδούρα για άχυρο»! Τουτέστιν, όταν από το 2010 πτώχευσαν την Ελλάδα, στην συνέχεια όλα εκείνα τα καταστροφικά μέτρα για την δήθεν πανδημία του κορωνοϊού, μετά με τον πόλεμο Ρωσίας- Ουκρανίας και τώρα των ΗΠΑ – Ισραήλ - Ιράν, με την πλειοψηφία των πολιτών να δυσκολεύεται να επιβιώσει αξιοπρεπώς, από πολλούς θεωρούνται πρόκληση αυτά τα «πολυτελή» έως και αχρείαστα έργα. 

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ, διότι εδώ γίνεται «πανηγύρι» σπατάλης, άγριο πάρτι με εκατομμύρια που δεν πιάνουν τόπο παρά μόνο από όσους «εκλεκτούς» και εταιρίες. Παρά ταύτα είπαμε, πάνω από όλα ο … πολιτικός πολιτισμός! Διότι προφανώς συμμερίζονται, όσοι έχουν θεσμικό ρόλο, την άποψη του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη που στην Βουλή είπε το απίθανο: «… Όμως έχετε αναλογιστεί ποτέ εσείς, …που με τόση άνεση επιτίθεστε με απαράδεκτους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, το βάρος το ψυχολογικό στο οποίο υποβάλλετε τους πολιτικούς αντιπάλους και τις οικογένειές τους; Για να φτάσει ο άνθρωπος αυτός σήμερα να παλεύει για τη ζωή του. Με αυτές τις αθλιότητες…»!

ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ στην περιπέτεια της υγείας του συνεργάτη του κ. Μυλωνάκη. Δηλαδή το ανεύρυσμα στο κεφάλι του έσπασε από όσα έλεγε η αντιπολίτευση και έγραφε η εφημερίδα  Docoumento! Έτσι λοιπόν η αντιπολίτευση στην Περιφέρεια (και οπουδήποτε) να μην είναι πιεστική, ούτε οι δημοσιογράφοι με τα ΜΜΕ επίμονοι στην κριτική και στις αποκαλύψεις τους! Διότι ο Περιφερειάρχης και όσοι άλλοι, που διακρίνονται για την … ευαισθησία τους, υφίστανται ψυχολογική πίεση και δεν κάνει καλό στην υγεία τους! Να είναι καλά οι άνθρωποι, αλλά ο ρόλος της αντιπολίτευσης και των ΜΜΕ ακριβώς αυτός είναι: ανελέητα  ελεγκτικός! Όλα τα άλλα είναι κουβέντα να γίνεται και ας γίνουν όλα στάχτη.

ΟΛΑ τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο τον περίφημο δρόμο στα Τζουμέρκα με τα 35 και βάλε εκατομμύρια. Το γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα: ο δρόμος Τύριας- Σιστρούνι κλπ που καρκινοβατεί εδώ και δεκαπέντε περίπου χρόνια, μέχρι στιγμής ξεπέρασε τα 25 εκατ και τέλος δεν έχει. Ουδείς μιλάει γιατί θα στενοχωρήσουν τον «Αλέκο». Η πολυδαίδαλη οδός Νιάρχου άγγιξε τα 30 εκατ και για την … έγκαιρη παράδοση (με ανεπίτρεπτη καθυστέρηση) δόθηκε και πριμ μισού εκατομμυρίου! Ο σκανδαλώδης κόμβος στο Μπιζάνι με τα ακατανόητα «έργα», έφτασε τα 10 εκατ, ενώ ο … λαβύρινθος προς Λαψίστα πάνω ένα εκατ. και με μάρμαρο παρακαλώ - χώρια το πλήθος των κόμβων ανά την Ήπειρο! Ως κερασάκι δε στην τούρτα μας λέει ο Περιφερειάρχης για 29 εκατ. που θέλει να διαθέσει για το κλειστό κολυμβητήριο (με τα υλικά του πρώην ξιφασκίας) και άλλα 20-25 για το… Πάρκο Τεχνολογίας - Έρευνας! Εντάξει, «φάτε πιέτε μωρ’ αδέρφια», αλλά προσοχή, μην στεναχωρείτε τον «Αλέκο»…

Κώστας Καλτσής

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300