Υποκειμενικά

on .

-Για να το γράψω με την αριστερή διάλεκτο. Η Ευρώπη των ΛΑΩΝ έδωσε στο Ισραήλ 323 πόντους. Η Ευρώπη των ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ και των ΕΛΙΤ μόνο 52...

- Δεν  γνωρίζω  αν το έχουν  αντιληφθεί αρκετοί που  αυτοπροσδιορίζονται «προοδευτικοί», αλλά η προσέγγιση για τους  πόντους που έλαβε το τραγούδι από το Ισραήλ πως… {..}οφείλεται  στα χρήματα  που έχουν  και διέθεσαν Εβραίοι στην Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα{..}… προσεγγίζει τα, ναζιστικής  υφής, «επιχειρήματα» που κατέληξαν και, εκτός των άλλων, στην ΝΥΚΤΑ ΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ.

- Ως δημοσιογράφος στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων είχα αντιδράσει στο -και ανόητο-«μαύρο» στην ΕΡΤ. Φιλοξένησα στην εκπομπή μου συναδέλφους από τα ΓΙΑΝΝΕΝΑ που εργάζονταν στην κρατική τηλεόραση και στην ΕΡΑ. (Ανεξαρτήτως της όποιας αρνητικής εκτίμησης που είχα για την κομματική προπαγάνδα της και τα ιδεολογικά θέματα που προέβαλε μονομερώς, μέσα κυρίως από εκπομπές ιστορίας και πολιτισμού η ΕΡΤ). Φιλοξένησα συναδέλφους από την Αθήνα, από την ΕΡΤ, εντόπισα και τον Ροβήρο Μανθούλη στο Παρίσι και μου μίλησε στην εκπομπή μου, συμμετείχα σε πρωτοβουλίες εργαζόμενων καταδίκης αυτής της πρακτικής του «μαύρου»…

Τα μονομερή και προκλητικά ως προς την παρουσίαση ρεπορτάζ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ τηλεόρασης σε επίκαιρα και πολύ σοβαρά γεγονότα που εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια στην ευρύτερη περιοχή (Ουκρανία, Μέση Ανατολή) τα έχω διαπιστώσει.

Το πρόσφατο όμως συνολικό σκηνικό που αφορούσε την εκπροσώπηση της χώρας μας στον διαγωνισμό - αφήνω εκτός το μουσικό δημιούργημα-και η στάση της διοίκησης -και όχι κάποιων «κύκλων», όπως γράφεται-, επιβάλλει, κατά την γνώμη μου σαφείς απαντήσεις από την ΕΡΤ και από τους αρμόδιους υπουργούς. Και αναμένω από τους κυβερνητικούς βουλευτές δημόσιες τοποθετήσεις. Και από  την ΗΠΕΙΡΟ… 

- Η Παλαιστίνη είναι το πρόσχημα... Εδώ, στην ΑΘΗΝΑ, απεικονίζονται οι πραγματικές απόψεις. «Με  την ΧΑΜΑΣ». Και η θετική  εξέλιξη για το λαό  της ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ είναι  μία: ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΑΣ.

-Επειδή βλέπω από συγκεκριμένο κομματικό χώρο συχνά  την λέξη ΕΙΡΗΝΗ, θυμάμαι πως από τις ηγεσίες των πρώην «Σοσιαλιστικών» χωρών υπήρχε η λέξη ΕΙΡΗΝΗ σε διάφορες ανακοινώσεις για γεωπολιτικά ζητήματα σε όλον τον πλανήτη, αλλά έλειπε μια άλλη λέξη με εξ ίσου σημαντικό νόημα... Η λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. 

-Ερωτώ το ακόλουθο με βάση προσωπική εμπειρία: Τι προσθέτει, στην όποια καλλιτεχνική αξία ενός τραγουδιού, για παράδειγμα, ο παρουσιαστής της εκπομπής (ραδιοφωνικής) να μας ενημερώνει πως ο τραγουδιστής ή η τραγουδίστρια είτε «ανήκει στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα», είτε «αυτοπροσδιορίζεται ως QUEER»;

-Ο φίλος, ψυχίατρος Σπύρος  Σούρλας… γράφει τα ακόλουθα: {..} Gay καλλιτέχνες υπήρχαν πάντα, αλλά το κοινό τους αγαπούσε για τη μουσική τους, αδιαφορώντας για την ερωτική τους επιλογή.

Τώρα συμβαίνει το αντίθετο που είναι αλητεία και φασισμός της Woke… Επειδή είμαι non binary, transgender, θα με αποθεώνετε και ως performer.

Όταν οι Queen κυκλοφόρησαν το «Night at the Opera» ουδείς ασχολήθηκε με το τι ήταν ο Mercury…

Αργότερα ο ίδιος μίλησε για την ταυτότητά του αλλά όσοι τον αγαπούσαν, τον αγαπούσαν ως performer.

To ίδιο και άλλους gay καλλιτέχνες.

Ο Bowie όταν τα «έφτιαχνε» με τον Lou Reed και πάλι ήταν αδιάφορο για το ευρύ κοινό.

Κανείς δεν ασχολείτο ουσιαστικά με το κρεβάτι των καλλιτεχνών γιατί με ένα τρόπο το ιδιωτικό διαχωριζόταν από το Δημόσιο.

Επίσης άλλοι ήταν αλκοολικοί, άλλοι διπολικοί (Kurt Kobain, Nirvana) αλλά αυτά δεν τους μετέτρεπαν σε μεγάλους μουσικούς, αν δεν ήταν ήδη.

Ο Εlton John ήταν μεγάλος performer και όχι gay.

Όταν ο Gabriel εμφανιζόταν με τους Genesis βαμμένος και ντυμένος ιδιόρρυθμα δεν είχε καμία σημασία η ερωτική του επιλογή.

Oι Placebo με τον αγαπημένο μου Molκo απέκτησαν κοινό όχι επειδή o Μolko ήταν bisexual και αλκοολικός, αλλά επειδή ήταν σπουδαία μπάντα. {..}. 

- Να  προσθέσω επίσης πως στην χώρα μας σπουδαίοι καλλιτέχνες αγαπήθηκαν για το έργο τους  χωρίς να ενδιαφέρουν οι σεξουαλικές προτιμήσεις τους.

• Σχόλια και παρατηρήσεις για την στήλη στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..