Μοντέρνες κινήσεις…

on .

Ξέρετε τι αγωνία τραβάνε, αυτή την περίοδο, οι φαρμακευτικές εταιρείες, με την παραγωγή των εμβολίων του κορωνοϊού; (Η κοινή γνώμη… φαρμακώθηκε!) Έχουν γεμίσει άγχος, ποια θα είναι πρώτη… σε κερδοφορία!
Στην αρχή ο Αλμπέρτ Μπουρλά της Pfizer, νόμισε πως θα έχει το μονοπώλιο, επειδή ξεκίνησε πρώτος το εμβόλιο της COVID 19.
Όμως ο… αντίστοιχος Μπουρλά της MODERNA, μπήκε δυναμικά «στο παιχνίδι» και ακολούθησαν και άλλοι!
Ο Άλμπερτ, είχε ως αρχικό στόχο «τα πολλαπλά τσιμπήματα» στον εμβολιαζόμενο! Δηλαδή, κάθε τρείς και λίγο, να βρισκόμαστε στα εμβολιαστικά κέντρα!
Η MODERNA σκέφτηκε… πιο μοντέρνα και έξυπνα και προγραμματίζει ένα ετήσιο εμβόλιο, για να μη χρειάζεται ο… πελάτης, να κρατάει ημερολόγιο, για την 4η και την 5η δόση του εμβολίου!
Το θέμα είναι πως οι εμβολιαζόμενοι βρίσκονται σε σύγχυση! (εκείνοι που δεν συγχίζονται… είναι οι αρνητές!)
Στο καφενείο, ο Μήτσος και ο Θύμιος, είναι προβληματισμένοι…
Να πάνε με την «πλευρά του Μπουρλά», όπου θα τους πηγαίνει 4-5 φορές χρόνο, στο εμβολιαστικό κέντρο, ή με τη MODERNA, όπου με μια φορά ξεμπερδεύεις;
Πάντως «ακούστηκε», αλλά δεν ξέρω αν είναι fake news, πως ο ίδιος ο Αλπέρτ Μπουρλά, σκέφτεται να κάνει το ετήσιο εμβόλιο…της MODERNA, για να μη… χάνει χρόνο, τρέχοντας να εμβολιαστεί, κάθε τρεις και λίγο, με το δικό του εμβόλιο!
Δεν έχει χρόνο για… χάσιμο!
Γι’ αυτόν, ο χρόνος είναι… χρήμα! Και αυτό δεν είναι «σχήμα λόγου»!

* Ο Γιάννης Μπούγιας είναι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής.