Μια βλάβη στο «Χατζηκώστα»...

on .

l Η καταγγελία είναι απολύτως διασταυρωμένη. Πολίτης που πήγε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου «Χατζηκώστα», υποβλήθηκε και σε ακτινογραφία θώρακος.

Ζήτησε να την πάρει σε CD, γιατί θα του χρειάζονταν, αλλά του είπαν ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής (ή κάτι σχετικό) ήταν χαλασμένος και δε θα μπορούσε να γίνει «εκτύπωση».
ΕΝΤΑΞΕΙ, είπε, συμβαίνουν αυτά. Του συνέστησαν να τους τηλεφωνήσει στο ακτινολογικό μετά από δύο ημέρες. Το έκανε μετά από τέσσερις ημέρες, αλλά το «μηχάνημα» δεν είχε επισκευαστεί. Πέρασαν δέκα ημέρες και μέχρι χτες τουλάχιστον δε λειτουργούσε! Με τα αιτήματα να πολλαπλασιάζονται και φυσικά τους εργαζόμενους να μη μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
ΠΟΣΟ δύσκολο άραγε ήταν να φωνάξει η διοίκηση του νοσοκομείου έναν τεχνικό να το επισκευάσει; Ποιός όμως είναι αρμόδιος για τέτοια περιστατικά βλαβών; Υποθέτουμε ότι δεν είναι οικονομικό το πρόβλημα. Άλλωστε δαπανώνται εκατομμύρια για τη λειτουργία του νοσοκομείου. Συνεπώς κάποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, με ο,τιδήποτε συνεπάγεται αυτό και για το κύρος του νοσοκομείου.