Έτσι μπαίνει η… σφραγίδα!

on .

Το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια έτοιμο για «αλλαγές»!
Τον τελευταίο μισό αιώνα, όσα σχεδόν και τα χρόνια της μεταπολίτευσης στην Ελλάδα, πέρασαν από το Υπουργείο Παιδείας, υπουργοί και υπουργοί!
Το υπηρέτησαν, από όλο το πολιτικό φάσμα της χώρας!
Ο κάθε υπουργός που αναλάμβανε… τακτοποιούσε επί τροχάδην το γραφείο του, με τα… χρώματα, που τον εκπροσωπούσαν και το επόμενο βήμα ήταν οι αλλαγές στο σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων! Μόνο έτσι θα άφηνε τη «σφραγίδα του» στο υπουργείο, διαφορετικά θα περνούσε εντελώς απαρατήρητος… είναι αυτή η επιμονή του κάθε υπουργού, να κάνει «πειράματα» στου… κασίδη το κεφάλι!

Από την εποχή του λεγόμενου «ακαδημαϊκού», μέχρι τις «δέσμες» μαθημάτων, δημιουργούν προβλήματα στον ψυχισμό των μαθητών, με μόνη… κερδισμένη, την κατηγορία των φροντιστών! Με όλα τα συστήματα, ο καλός και ο αριστούχος ξεχωρίζει, αλλά λογικό είναι να υπάρχουν και οι μέτριοι (αυτοί κι αν προκόβουν, στην Ελλάδα…).
Γιατί οι άριστοι των ελληνικών πανεπιστημίων, φεύγουν στο εξωτερικό, γίνονται ανάρπαστοι και κάνουν καριέρα, μακριά από την Ελλάδα!
(Με την ευκαιρία του κορωνοϊού, και ο Αλμπέρτ Μπουρλά, ο συμπατριώτης μας, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ξεκίνησε και τώρα… γέμισε την ανθρωπότητα με εμβόλια κατά του κορωνοϊού!)
Και χιλιάδες άλλοι Έλληνες επιστήμονες, που δεν προβάλλονται, γιατί ποτέ δεν επιζητούν την προβολή και μπράβο τους!
Είναι λοιπόν κοινή διαπίστωση, πως τα ελληνικά Πανεπιστήμια, παρά τα προβλήματά τους, λειτουργούν πολύ ικανοποιητικά! Διατηρούν πολύ καλή θέση, στη λίστα των πανεπιστημίων του κόσμου!
Τώρα, αν ο κάθε υπουργός ψάχνει για «αλλαγές», τουλάχιστον οι προθέσεις του, σίγουρα είναι αγαθές!
Πέρα όμως από τις εκπαιδευτικές αλλαγές, η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου, θέλει αλλαγές και στη «φύλαξη» των Πανεπιστημίων.
Προτείνει την παρουσία σώματος ενστόλων, που θα είναι υπό την ευθύνη του υπουργείου προστασίας του πολίτη!
Οι πρυτανικές αρχές αναγνωρίζουν, πως υπάρχουν προβλήματα, με βανδαλισμούς και παραβατικότητες εξωπανεπιστημιακών, αλλά ζητούν ενίσχυση της φύλαξης, με ευθύνη της διοίκησης των Ιδρυμάτων!
Διότι, αν φτάσουμε στο σημείο, να έχει και εδώ λόγο, ο κύριος Χρυσοχοΐδης και ο κύριος Χαρδαλιάς, φοβάμαι πως… θα χαθεί η μάχη κατά του κορωνοϊού! Και δεν ξέρω, αν έτσι κερδηθεί η μάχη της εκπαίδευσης!

* Ο Γιάννης Μπούγιας είναι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής.