ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ

Γράφτηκε από τον/την ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ on . Posted in Χωρίς Υπαγόρευση

Υπάρχουν ακόμα θεσμοί!
✒    Υπάρχουν τελικά θεσμοί που λειτουργούν στην Ελλάδα και επιτελούν το καθήκον τους στο ακέραιο. Κορυφαίος όλων η Δικαιοσύνη με το «Δ» κεφαλαίο φυσικά! Το απέδειξε αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα.

Δικαστικές αποφάσεις…
✒    Αρχικά ήταν η απόφαση του Αρείου Πάγου να μην εκδοθούν στην Τουρκία οι οκτώ αξιωματικοί που έχουν ζητήσει άσυλο στην Ελλάδα. Γενναία πράξη αυτή και απολύτως εναρμονισμένη με το Ευρωπαϊκό δίκαιο…

Όχι στην Πρόεδρο!..
✒    Έπειτα ήρθε η άρνηση του ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας να δεχθεί την πρόταση της προέδρου του Βασιλικής Θάνου για αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης των δικαστών και εισαγγελέων! Ως πότε δηλαδή να μένουν στα έδρανα…

Για τις εφημερίδες…
✒    Πριν λίγες μέρες, τέλος, με απόφασή της η Πρόεδρος Πρωτοδικών αποδέσμευσε έναν απ’ τους λογαριασμούς του ΔΟΛ αποκλειστικά και μόνο για να καλύπτονται  τα λειτουργικά έξοδα έκδοσης των εφημερίδων «Τα Νέα» και «Το Βήμα».

«Ανάσα» ζωής!
✒    Μπορεί να μην συμφωνεί κανείς με τη «γραμμή» ή τις θέσεις των δύο ιστορικών εφημερίδων, όμως η ύπαρξή τους ενισχύει τον πλουραλισμό στην ενημέρωση και θα ήταν πλήγμα να κλείσουν. Άσε που έτσι διατηρείται η ελπίδα και των τραπεζών να πάρουν πίσω τα χρήματά τους!
Στο Δικαστικό…
✒ Δε χρειάζεται όμως να πάει κανείς μακριά για να διαπιστώσει ότι η Δικαιοσύνη λειτουργεί στη χώρα μας. Μια βόλτα απ’ το Δικαστικό Μέγαρο Ιωαννίνων αρκεί. Περάστε ένα πρωί και μπείτε στις αίθουσες όπου γίνονται δίκες. Θα δείτε, θα ακούσετε και θα μάθετε πολλά…

Να βρεθούν χρήματα…
✒    Πάμε τώρα στο «μέτωπο» των αυτοκινητόδρομων. Όσον αφορά στον Ε65, η στήλη θεωρεί πως το βασικό θέμα είναι να βρεθούν τα χρήματα για την κατασκευή του και όχι το πού ακριβώς θα «κουμπώσει» με την Εγνατία Οδό!

Πολλά εκατομμύρια…
✒    Σύμφωνα με τη μελέτη που θέλει τη σύνδεση των δύο αξόνων στο Κηπουριό Γρεβενών, το συγκεκριμένο τμήμα μήκους 33 χιλιομέτρων θα κοστίσει 315 εκατ. ευρώ. Μιλάμε για ένα μεγάλο ποσό, όχι αστεία…

Αρκεί να γίνει…
✒    Αν εξασφαλιστούν τα χρήματα αυτά μέσω τραπεζικών δανείων, συμμετοχής απ’ το ελληνικό Δημόσιο και την Ε.Ε., τότε το βόρειο τμήμα του Ε65 θα γίνει και ανεξαρτήτως του πού ακριβώς θα... βγει στην Εγνατία, για μας εδώ στην Ήπειρο θα είναι σπουδαίο γεγονός.

Ακόμα καλύτερα…
✒ Φυσικά, αν κριθεί πιο συμφέρουσα οικονομικά η πρόταση του Σταύρου Καλογιάννη για χάραξη που θα φέρει τον άξονα στο ύψος της Παναγιάς, ακόμα καλύτερα! Σ’ αυτή την περίπτωση μιλάμε για απόσταση μειωμένη κατά 30 χιλιόμετρα περίπου. Υπομονή και θα δούμε…

Αντίστροφη μέτρηση!
✒ Όσο για την Ιόνια, να πού σύντομα έρχεται η παράδοση και νέου τμήματος, ενώ τα τέλη Μαρτίου όπου προγραμματίζεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το σύνολο σχεδόν του αυτοκινητόδρομου είναι πια πολύ κοντά.

Πάνε τα αεροπλάνα!..
✒ Με το που θα παραδοθεί η Ιόνια, η αεροπορική σύνδεση των Ιωαννίνων με την Αθήνα τίθεται σε κίνδυνο, για οικονομικούς λόγους. Εκτός φυσικά κι αν η «Aegean» αναπροσαρμόσει τις τιμές της για να μην χάσει επιβάτες. Καλό το μονοπώλιο, αλλά…

Ε, όχι και πασαρέλα!
✒ Πάει, τα ‘χουμε ισοπεδώσει όλα σ’ αυτόν εδώ τον πλανήτη! Άκου ήθελε η Gucci να κάνει επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη! Από πού κι ως πού…
Ορθώς το ΚΑΣ απέρριψε το αίτημα της εταιρίας. Αρκετά δεινά έχει υποστεί τόσους αιώνες τώρα ο ιερός βράχος, δεν χρειάζεται να παίξει και το ρόλο πασαρέλας!

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2017