ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Παράπονα για το τρενάκι…
Το Σπήλαιο στο Πέραμα είναι υπέροχο, αλλά το παραδοσιακό τρενάκι που διαφημίζεται ως το ιδανικό μεταφορικό μέσο από και προς αυτό, δεν έχει κανένα πρόγραμμα στα δρομολόγιά του, γεγονός που προκαλεί αρνητική εντύπωση, ειδικά στους ξένους τουρίστες! Δεν τα λέει η στήλη αυτά, αλλά μια Αμερικανίδα επισκέπτρια της περιοχής που μαζί με τον ομογενή σύζυγό της, με καταγωγή από Γιάννενα και τα δύο παιδιά της επισκέφθηκαν πρόσφατα το Σπήλαιο. Μετά τα όσα… έπαθαν, έστειλε email διαμαρτυρίας στο Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών, το οποίο κοινοποίησε και στον «Π.Λ.».
«Μην διαφημίζετε…»
Το τρενάκι ανέβασε στην είσοδο του Σπηλαίου περίπου 30 τουρίστες, αρκετοί ηλικιωμένοι, με τη ζέστη να φτάνει τους 37 βαθμούς. Ως εδώ καλά. Αφού η οικογένεια των Αμερικανών επέστρεψε μετά την περιήγηση στην είσοδο του Σπηλαίου, επειδή τα παιδιά τους (ηλικίας 4 και 7 ετών) ήταν κουρασμένα, κάλεσαν τους υπεύθυνους και τους ζήτησαν να έρθει το τρένο για να τους μεταφέρει στο πάρκιγκ κοντά στη λίμνη όπου είχαν το Ι.Χ.. Εισέπραξαν ένα… ωραιότατο όχι, με το αιτιολογικό ότι ήταν μόνο 10 λεπτά περπάτημα! Καθώς κατέβαιναν όμως συνάντησαν τον οδηγό του τρένου να κάθεται... άπρακτος και όλοι καταλαβαίνουμε πώς ένιωσαν. Η εν λόγω κυρία λοιπόν καλεί το Γραφείο Τουρισμού να μη διαφημίζει μια υπηρεσία που δεν δουλεύει σωστά. Έχει άδικο;
Κ.Α.
Π.Σ.Ε. και ανάπτυξη...
Αναλυτικό απολογισμό των δράσεων της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος έκανε ο Πρόεδρός της Γιώργος Δόσης στο συνέδριο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικών που έγινε στην Πρέβεζα. Θέμα της ομιλίας του: «Η συμβολή της Π.Σ.Ε. στην ανάπτυξη της Ηπείρου». Μέχρι εδώ καλά. Ωστόσο, ορισμένες παρεμβάσεις της -και δεν αναφερόμαστε στη σημερινή διοίκηση- μάλλον εμπόδια έβαζαν στην ανάπτυξη (με τη λογική της απόλυτης άρνησης), παρά την ενίσχυαν. Το βασικό όμως χαρακτηριστικό  ήταν οι «υποδείξεις» που γίνονταν για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που στο σύνολό τους σχεδόν περιορίζονταν σε θεωρητικό επίπεδο, χωρίς παράλληλα να κινητοποιούνται οι δυνάμεις των Απόδημων Ηπειρωτών για να αναλάβουν επιχειρηματική δράση στην Ήπειρο.
Ν.
Ποιοι σχεδιάζουν;
= Ποιοι σχεδιάζουν τις γραμμές της αστικής μας συγκοινωνίας; Έχει λόγο ο Δήμαρχος; Για παράδειγμα, οι κάτοικοι από τα Καρδαμίτσια ή την Αγία Τριάδα και τις γειτονικές περιοχές έχουν τρόπο να μετακινηθούν γρήγορα και οικονομικά από και προς Εφορεία, Μηχανολογικό, Πειραματικό Γυμνάσιο, Πολυκλαδικό, Σχολές ΟΑΕΔ και στις γύρω πυκνοκατοικημένες περιοχές; Χρόνια τώρα ζητάνε το λεωφορείο που περνάει από Μεγ. Αλεξάνδρου - Σπύρου Λάμπρου κ.λπ. να εξυπηρετεί τους κατοίκους προς υπηρεσίες που τις χρειάζονται στην καθημερινότητά τους ώστε να μην αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το ΙΧ! Πώς αλλιώς μπορεί να περιοριστεί η μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων εντός της πόλης; Ξέρει το ΚΤΕΛ ή ο Δήμαρχος άλλο  πρόσφορο τρόπο; Αν ξέρουν, ας το υποδείξουν και σ’ εμάς… Για να διαφημίσεις «μια πόλη χωρίς ΙΧ» πρέπει να έχεις έτοιμες τις εναλλακτικές…
Θ.
O διακεκριμένος νομικός…
= Ο κ. Τζανακόπουλος αναφερόμενος στην υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ ενημέρωσε το πόπολο με την εξής φράση: «Στις περιπτώσεις της αναίρεσης δεν κρίνονται πραγματικά ζητήματα αλλά το αν και κατά πόσο έχει ερμηνευτεί ορθά ο νόμος»!  Άφησε να εννοηθεί ότι για την κυβέρνηση είναι πολιτικά αδιάφορη η απόφαση της δικαιοσύνης. Έτσι δικαιολόγησε και τα χρήματα που δώσαμε στον τ. Πρόεδρο  για τα δικαστικά του έξοδα. Είχαν ήδη αποφασίσει να μην ανακινήσουν  την υπόθεση Γεωργίου καθώς ούτως ή άλλως δεν γυρίζουμε πίσω στο 2009. Το κακό έγινε. Και τώρα που το δικαστήριο επέβαλε κάποια ποινή στον κ. Γεωργίου αυτό τι σημαίνει; Έκανε ή δεν έκανε την εγκληματική ενέργεια να φουσκώσει το χρέος και να μας οδηγήσει στις αγκάλες του ΔΝΤ του οποίου ήταν μέλος;
ΜΑΤ
Ποτέ δεν φταίνε…

Γιατί άραγε δύο συσκέψεις για το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων; Μία προχθές μόνο με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και μία τέλος Αυγούστου με τη συμμετοχή όλων των φορέων; Απλή η απάντηση: Οι Κυβερνητικοί παράγοντες ενδιαφέρονται για τον πολιτικό χειρισμό της αδυναμίας τους να λύσουν έγκαιρα τα προβλήματα που εντοπίζονται και έβαλαν «μπροστά» τους βουλευτές να.... κατανείμουν ρόλους και ευθύνες, τις οποίες εντοπίζουν στους «άλλους» και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους. Χωρίς αντίλογο, μπορούν να λένε ό,τι θέλουν και λογαριασμό (νομίζουν) να μη δίνουν...
Α.

* * *

Ήταν σκουριασμένο;
Ανάμεσα στα τόσα ωραία που είπε και λέει ο Τσίπρας κάποια φορά μας βεβαίωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα λειτουργούσε σαν ξυπνητήρι που θα έβγαζε τους ηγέτες της Ε.Ε από το λήθαργο. Κι αντί να ξυπνήσουν εκείνοι αποκοιμήθηκαν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά τα μέλη του υπουργικού συμ­βουλίου. Τι έγινε; Ήταν σκουριασμένο το ρολόι και δεν χτύπησε; Δεν αγοράζει ένα καινούργιο μήπως και αφυπνιστούν και αρχίσουν να δουλεύουν; Θα μου πεις, μήπως χτύπησε τα νταούλια για να χορέψουν οι αγορές; Ούτε την ποσοτική χαλάρωση του έδωσαν… Αλλά ήταν τυχερός και χρωστάει χάρη στο Γιώργο Παπανδρέου. Εκείνος διέλυσε το ΠΑΣΟΚ, έδιωξε από κοντά του στελέχη και ψηφοφόρους που βρήκαν αποκούμπι στον Τσίπρα με την ελπίδα ότι θα βολευτούν πάλι…
Το μέλλον δεν περιμένει…
Τσακώνονται οι πολιτικοί όταν μεταδίδονται οι συνεδριάσεις της Βουλής αλλά πίνουν καφεδάκι όλοι μαζί σαν μια καλή παρέα έξω από την αίθουσα… Κι ενώ δείχνουν να τσακώνονται για το παρελθόν, το μέλλον δεν περιμένει. Είμαστε στην εντατική με διαρκώς επιδεινούμενη κατάσταση, ημερομηνία εξόδου από την κρίση δεν μας έδωσαν και πολύ φοβάμαι πως και οι ίδιοι δεν το γνωρίζουν. Οι συνεχείς αναβολές αυτής της κυβέρνησης  μας βάζουν όλο και πιο βαθειά στην κρίση, οι θεσμοί μας βγάζουν κάθε τόσο κίτρινη κάρτα ενώ η συνεχιζόμενη συζήτηση για την αναδιάρθρωση του χρέους έμεινε όνειρο θερινής νυκτός. Το μόνο σίγουρο είναι το πωλητήριο του κράτους που ανήρτησαν στο Μέγαρο Μαξίμου… Πρώτα τα ακίνητα του Δημοσίου και μετά ποιος ξέρει τι.
Ποιος σκέφτεται…
Η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και των πηγών του δημόσιου πλούτου  είναι η πιο απλή κίνηση  για μια κυβέρνηση, το πιο κερδοφόρο απόκτημα για τη βουλιμία του δανειστή και το πιο επιζήμιο για το φτωχό οφειλέτη. Θα μου πεις, το λαό ποιος τον σκέφτεται και ποιος τον υπολογίζει όταν εκπονούνται σχέδια αλλαγής ιδιοκτητών.  Και τότε στις 10 Μαΐου του 2010 που ο Γιώργος Παπανδρέου ως πρωθυπουργός δήμευσε το σύνολο της δημόσιας περιουσίας με την υπογραφή του και με την ψήφο των βουλευτών του που ισχυρίστηκαν ότι δεν πρόλαβαν να διαβάσουν αυτά που ψήφιζαν. Εκείνο που δεν γνωρίζουμε είναι αν με την υπογραφή Παπανδρέου συμπεριελήφθησαν τα κοιτάσματα νότια της Κρήτης και του Ιονίου.
Εξοικειώθηκαν με τα δις!
Τα κατάφερε επιτέλους η κυβέρνηση. Όχι μόνο το οικονομικό επιτελείο που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις και ξέρει αριθμητική αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Ανεβάζει και κατεβάζει τα δις σαν να παίζει με… πλατανόφυλλα. Αν μπορούσε να μας πει ποια τύχη περιμένει τους νέους των 20 ή 30 ετών όταν γίνουν 50 ή 60! Με ποια έσοδα θα ζουν και τι έχουν να περιμένουν από τα ασφαλιστικά ταμεία όταν και αν καταφέρουν να βρουν εργασία;  Το να ελπίζουν ότι θα συνεχίζουν να τους βοηθούν οικονομικά οι γονείς τους μάλλον αδύνατο θα είναι αφού αυτοί θα έχουν πεθάνει. Ο οδικός χάρτης που σχεδίασε ο Κατρούγκαλος δεν έχει διέξοδο και αυτό φάνηκε ήδη…
Θεανώ Βλάχου

 

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2017