ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Έχει μεγάλη εμπάθεια!
•  Έχουμε 19 υπουργούς οικονομικών στην ευρωζώνη! Ο τρόπος που μιλάει και παρεμβαίνει ο ένας και μοναδικός, ο Σόιμπλε, δείχνει μεγάλη εμπάθεια. Συμπεριφέρεται ωσάν να μισεί τους Έλληνες. Δεν μπορεί να έχει τόσο πάθος εναντίον της χώρας μας τη στιγμή που δεν κάνει πρώτα το δικό του χρέος απέναντί μας. Πριν από κάθε δανεισμό έπρεπε να ξεκαθαρίσει τους εκκρεμείς λογαριασμούς μεταξύ μας, να μας δώσει τις πολεμικές αποζημιώσεις και να αποπληρώσει το κατοχικό δάνειο. Αν υποχρέωνε και τις γερμανικές εταιρείες να δώσουν πίσω τα επιπλέον κονδύλια που εισέπραξαν από κάθε  εξοπλιστικό σύστημα τότε δεν θα χρειαζόταν να μας δανείζει και να χύνει κροκοδείλια  δάκρυα για τις θυσίες που κάνει εκείνος για την Ελλάδα. Το παραμύθι πρέπει να τελειώσει!

Οικονομικός πόλεμος...
•  Δεν ισχυριζόμαστε ότι οι Έλληνες πολιτικοί διαχειρίστηκαν υποδειγματικά τους κρατικούς πόρους. Ίσα-ίσα που εμείς τους καταγγέλλουμε και για φαγοπότι και για κατασπατάληση των πόρων και για οικονομικά σκάνδαλα. Αυτό όμως το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό. Η ίδια η Ε.Ε. σπαταλούσε και σπαταλάει ακόμη τους πόρους της και ένας μεγάλος αριθμός βολεμένων σιτίζονται εξυπηρετώντας τα συμφέροντά τους. Σε κάθε χώρα μέλος της Ένωσης ακούμε και για οικονομικά σκάνδαλα και για κακοδιαχείριση. Το να εξαντλούν την αυστηρότητά τους σε μας αυτό μας βάζει σε άλλου είδους σκέψεις. Και πολύ φοβάμαι ότι ο κ. Σόιμπλε εξυπηρετεί τα συμφέροντα εκείνων που θα πλουτίσουν όταν καταλαγιάσουν τα πυρά του οικονομικού πολέμου. Γιατί σίγουρα κάποιοι θα ωφεληθούν.

Μας προκαλεί!..
•  Οι διαρκείς εκρήξεις του Σόιμπλε και το πάθος του εναντίον της ελληνικής κυβέρνησης  μας κάνει να σκεφτούμε ότι ο άνθρωπος αυτός εκπροσωπεί κάποιου άλλου είδους συμφέροντα. Το να τον εξουσιοδότησαν οι Γερμανοί πολίτες να διαλύσει ένα κράτος  και να φτωχοποιήσει το λαό του το θεωρώ απίθανο. Εκτός από μια μερίδα Γερμανών που διαβάζουν τη BILD και ακούνε το Σόιμπλε, όλοι οι άλλοι είναι άνθρωποι που αγωνίζονται και εκείνοι όπως και εμείς για να τα βγάλουν πέρα με την καθημερινότητά τους. Και επειδή κάτι ξέρει από οικονομικά ο Σόιμπλε είναι αδύνατο να μη γνωρίζει ότι οι υποχρεώσεις της Ελλάδας απέναντι στους δανειστές αλλά και απέναντι στο λαό της είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν αυτή την ώρα μόνο από τους φόρους των Ελλήνων…

Κι αν τα πάρουν όλα...
•  Ακόμη κι αν μας τα πάρουν όλα, ακόμη κι αν βάλουν έναν υψηλό ΦΠΑ σε όλα, ακόμη κι αν κατεβάσουν τους μισθούς και τις συντάξεις στα 300 ευρώ δεν θα λύσουν κανένα πρόβλημα. Απλά θα πλουτίζουν εκείνοι που μαγειρεύουν τις επενδυτικές πρακτικές και ένας λαός ακόμη θα πένεται! Γιατί στην Ε.Ε. υπάρχουν κι άλλοι λαοί που έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο ζωής. Αν αυτός είναι ο στόχος του Σόιμπλε, δηλαδή να βλέπει τους πολίτες  να μην έχουν εργασία, να φυτοζωούν, για να εξασφαλίζει στις γερμανικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται εδώ φθηνά εργατικά χέρια, τότε σίγουρα είναι σε καλό δρόμο. Με τις απαιτήσεις του πλησιάζει στην εξαθλίωση ένα περήφανο λαό που ζει σε μια υπέροχη χώρα.
Θεανώ Βλάχου

Η πεζογέφυρα… πέτρινη!

•  Μια πρωτότυπη πρόταση αλίευσε η στήλη από το «vradeto1340.blogspot.com», η οποία έχει να κάνει με την τουριστική προβολή των πέτρινων γεφυριών του Ζαγορίου. Ο συντάκτης της γράφει πως αν γινόταν με κάποιο τρόπο να παρουσιαστεί η μεταλλική πεζογέφυρα στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Κόνιτσας, στη διασταύρωση προς τα χωριά του Ζαγορίου ως παραδοσιακό πέτρινο γεφύρι (φωτό), οι επισκέπτες θα έκαναν… ουρά στο Ζαγόρι για να τα δουν! Δεν είναι κι άσχημη ιδέα, μόνο που ως έργο η «επένδυση» τη πεζογέφυρας με πέτρα θέλει και χρόνο και χρήμα.
Κ.Α.

Δεν υπάρχει Επιτροπή!
•  Παραιτήθηκαν, λέει, οι γιατροί της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής που εξετάζει ηλικιωμένους Γιαννιώτες οδηγούς προκειμένου να αποφαίνεται αν παραμένουν ικανοί για να τους ανανεώσουν στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών τις άδειες οδήγησης! Προφανώς είχαν τους λόγους τους. Η νέα Επιτροπή όμως πότε θα συγκροτηθεί; Κανείς δεν ξέρει ακόμα, ενδέχεται αυτό να γίνει και τον ερχόμενο Σεπτέμβριο! Μέχρι τότε τι θα κάνουν οι άνθρωποι που θέλουν να κριθούν για να ανανεώσουν τα διπλώματά τους; Σίγουρα όλοι τους θα συνεχίσουν να οδηγούν και θα ‘χουν δίκιο, αφού δεν μπορεί κανείς αυτή τη στιγμή να τους αξιολογήσει!..
Κ.Α.

Άρχισε το «κούρεμα»!..
•  Πρωί – πρωί χθες έπιασε δουλειά στην Παραλίμνιο, ανάμεσα στην Κυρά Φροσύνη και το «Δώδεκα», συνεργείο της υπηρεσίας Πρασίνου! Έξι άτομα περίπου με ένα «τρακτεράκι», με χορτοκοπτικό μηχάνημα και με χειροκίνητα χορτοκοπτικά κούρευαν κατά μήκος της παραλίμνιας ζώνης το γρασίδι που είχε γίνει… ζούγκλα, όπως επισήμαινε χθες σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμά του ο «Π.Λ.»! Τελικά, όλα γίνονται αν υπάρχει θέληση. Μέχρι και προσωπικό βρίσκει ο Δήμος για να περιποιηθεί κοινόχρηστους χώρους του! Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσουν σε όλη την Παραλίμνιο και δε θα την αφήσουν ξανά σε τέτοιο χάλι!
Κ.Α.

Πρώτη στην κάλπη…
•  Για όσους δεν κατάλαβαν, η Ρίτα Μέγα η οποία πρώτευσε στις κάλπες της Δημοτικής Οργάνωσης Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ για την εκλογή συνέδρων είναι η σύζυγος του Βαγγέλη Αργύρη, διευθύντρια επί πολλά χρόνια του πολιτικού του γραφείου και γνωστή σε φίλους και εχθρούς για τον δυναμισμό της! Τώρα λοιπόν που ο Β. Αργύρης έχει αποσυρθεί απ’ το πολιτικό προσκήνιο, η κ. Μέγα φαίνεται πως ξεκινά τη δική της αυτόνομη διαδρομή. Να δούμε μέχρι πού μπορεί να την οδηγήσει, καθώς από εμπειρία στα του ΠΑΣΟΚ διαθέτει μπόλικη. Εκτός, φυσικά κι αν περιοριστεί στο ρόλο ενός απλού συνέδρου!..
Α.

Ασφυκτική η κατάσταση!..
•  Έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος! Ενώ δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ στα ταμεία του κράτους οι υποχρεώσεις της χώρας προς το εξωτερικό φθάνουν τα 11 δις! Τελικά τα μόνα έξοδα που δεν δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν  είναι οι μισθοί των υπουργών και λοιπών συνεργατών! Δεν έγινε λόγος ούτε για τις αποδοχές του Προέδρου της Δημοκρατίας! Αυτά είναι εξασφαλισμένα. Εκείνοι ας μην ανησυχούν! Ό,τι και να γίνει εκείνοι δεν θα πεινάσουν.
Θ.

Είμαστε για κλάματα!
• Κάθε τόσο επαναφέρουν το θέμα του Αεροδρομίου και μετά σιωπούν πάλι! Σ’ αυτό το Αεροδρόμιο είχαμε δύο καθημερινές πτήσεις από δύο εταιρίες προς Αθήνα, σύνδεση με Τίρανα και Θεσσαλονίκη. Και τώρα τι έχουμε; Σύνδεση μόνο με Αθήνα και ακριβό εισιτήριο! Ούτε συνδεόμαστε με άλλες πόλεις ούτε με το εξωτερικό. Ξόδεψαν τόσα χρήματα για να προετοιμάσουν τη μεταφορά του κτηρίου και οι εργασίες σταμάτησαν! Το κτήριο τους εμπόδιζε να προγραμματίσουν περισσότερες πτήσεις σε άλλους προορισμούς; Μπορούσε να εκσυγχρονιστεί χωρίς τόσα έξοδα. Όσο για τις προσγειώσεις παντός καιρού, αυτό οι ειδικοί το αποκλείουν! Η θέση του Αεροδρομίου δεν το επιτρέπει. Κάποτε έφεραν και ένα πανάκριβο μηχάνημα. Αυτό πού βρίσκεται τώρα; Ας σταματήσουν επιτέλους  τα κλαψουρίσματα κι ας δουν πώς θα μας συνδέσουν με άλλους προορισμούς…
MAT

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ