ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

Διθύραμβοι για Γ.Α.Π.!

* Αφουγκράσθηκα από τον ΣΚΑΙ τον σύντροφο Πεταλωτή να εκθειάζει τον Γ.Α.Π. ή Τζέφρυ, για τις εμφανίσεις του και την συμμετοχή του στις συζητήσεις στην Βουλή, λέγοντας:
- Είναι ίσως, ο μοναδικός πρωθυπουργός της χώρας, με τις περισσότερες εμφανίσεις και συμμετοχή στις συζητήσεις στην Βουλή!
Ίσως, ο σ. Πεταλωτής, να ενυπνιάζεται και να διηγείται όσα βλέπει κατ’ όναρ!.. Άλλως δεν εξηγείται αυτή του η παρλαπίπα. Γιατί, είναι γνωστόν, ότι και πριν την καθαίρεσή του ως πρωθυπουργός η απουσία του Γ.Α.Π. από τις συζητήσεις ήτο οφθαλμοφανής, αλλά και μετά η μόνη απασχόληση του κοινοβουλίου ήτο η ανά μήνα αίτησή του για ολιγοήμερη άδεια απουσίας από τις εργασίες της Βουλής, καθότι περιόδευε ανά τις ηπείρους, ως κοσμοπολίτης πραγματοποιών ομιλίες κατακρίνων την χώρα που τον τίμησε ως πρωθυπουργό, λέγοντας ότι ήτο «πρωθυπουργός χώρας διεφθαρμένων και απατεώνων»!
Αλλά δεν φταίει αυτός, φταίνε όσοι πρόεδροι ή προεδρεύοντες ενέκριναν την αίτηση για άδεια, λέγοντας: «η Βουλή ενέκρινε την άδεια»!.. Ποια Βουλή; Αφού παρόντες ήσαν δεν ήσαν 10 με 15 βουλευτές!.. Αλλά την αποζημίωση την εισέπραττε κανονικότατα!

Συνδικαλιστικά προνόμια...

* Τα υπάρχοντα προνόμια των συνδικαλιστών «βγάζουν μάτι» στους συναδέλφους τους, αφού, εκτός των άλλων δικαιούνται και ένα επταήμερο «συνδικαλιστικής αδείας»!..
Αυτό το επταήμερο της αδείας θα μπορούσε να καθορισθεί για τα Σάββατα. Συνδικαλιστική «εργασία» θα κάνουν, γιατί, ντε και καλά να εγκαταλείπουν την εργασία τους στην υπηρεσία, όπου είναι διορισμένοι και να ασχολούνται με «τερτίπια»;
Από προσωπική εμπειρία έχω σχηματίσει την γνώμη και την πεποίθηση, ότι η απουσία του δασκάλου συνδικαλιστή, προκειμένου να ασχοληθεί με τα συνδικαλιστικά, δημιουργεί πολλά προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου. Στο Ε’ Δημοτικό Σχολείο Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης, όπου είχα την τύχη να είμαι διευθυντής, υπηρετούσε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών «Ο Αριστοτέλης». Μία φορά την εβδομάδα απουσίαζε από το σχολείο. Τότε εδημιουργείτο μέγα πρόβλημα πώς θα απασχοληθούν οι μαθητές της Ε’ τάξεως, όπου είχε τοποθετηθεί. Γραφείο, όπου υπήγετο το σχολείο αδυνατούσε να αποστείλει αναπληρωτή δάσκαλο. Να ενταχθούν σε μια άλλη τάξη, ήτο αδύνατο και γιατί ουδείς δάσκαλος ανελάμβανε αυτό το «φορτίο» και επειδή προβλήματα δημιουργούνταν. Τι θα γίνει σ’ αυτές τις περιπτώσεις;
Αυτά τα προβλήματα τα γνωρίζουν το Υπουργείο Παιδείας και οι συνδικαλιστικές οργανώσεις Διδασκαλιστική Ομοσπονδία και η Ο.Λ.Μ.Ε.;

Ιόνια Οδός Σεπτέμβριος 2016