«Προπαγάνδα» κατά τον Υπ. Υποδομών οι Πασχαλινές ουρές στην Ιόνια Οδό!

on .

MPOTILIARISMA IONIA

• Μετά από ένα τριήμερο σιωπής για την ταλαιπωρία των χιλιάδων εκδρομέων από τα ημιτελή οδικά έργα της Ιόνιας Οδού και της Πατρών- Αθηνών, χθες ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης εξέδωσε ανακοίνωση σε απίστευτο -για Υπουργό- ειρωνικό τρόπο,  με την οποία χωρίς να ζητά την παραμικρή συγγνώμη για τα προβλήματα που προκλήθηκαν, τα αποδίδει στην «προπαγάνδα» των ΜΜΕ, της Νέας Δημοκρατίας και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τα θιγόμενα κόμματα: «Η ανακοίνωση είναι ενδεικτικό της αλαζονείας που χαρακτηρίζει την Κυβέρνηση», που «έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα», ανέφερε σε δήλωσή του ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Ν.Δ. βουλευτής Κ. Καραμανλής, ο οποίος του καταλογίζει έλλειψη ευαισθησίας μη ζητώντας μια συγνώμη από όλους εκείνους που ταλαιπωρήθηκαν και τον καταγγέλλει ότι αρνείται να δώσει πειστικές απαντήσεις για το πιθανό κλείσιμο των νέων οδικών αρτηριών προκειμένου να ολοκληρωθούν οι μελέτες.

«Γενίτσαρος» για την καρέκλα!
Ιδιαίτερα οξεία ήταν η απάντηση που έδωσε στον Χρ. Σπίρτζη ο βουλευτής της «Δημοκρατικής Συμπαράταξης» Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος τον χαρακτηρίζει «γενίτσαρο» από επιλογή για μια υπουργική καρέκλα.
«Επιτίθεται – συνεχίζει ο βουλευτής και πρώην υπουργός- με χυδαίο τρόπο στην παράταξη που τον ανέδειξε, αυτή που παρακαλούσε να τον στηρίξει στην προεδρία του ΤΕΕ, την παράταξη της οποίας την ιστορία καπηλεύεται. Ο Υπουργός που παρέλαβε τα έργα έτοιμα κατά 80%, που έδωσε πανωπροίκι στους εργολάβους 500 εκατ. για να καλύψει τις καθυστερήσεις της κυβέρνησής του από τα capital controls, είναι ο ίδιος Υπουργός  που τεμάχισε στα 8 τον άξονα «Πάτρα – Πύργος» για να τον αναθέσει τμηματικά στον κουμπάρο εργολάβο κ. Καλογρίτσα.
Είναι ο ίδιος που υπηρετεί το κόμμα που καταψήφισε τις συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους, που στήριξε το κίνημα «δεν πληρώνω», αλλά οργανώνει επικοινωνιακές φιέστες για έργα που δεν τους ανήκουν και που τα υπέσκαψαν σε κάθε τους στάδιο. Είναι το μόνο που τους απέμεινε μετά τις μηδενικές τους επιδόσεις τόσο στο σχεδιασμό δημοσίων έργων, όσο και στη διαχείριση των δημοσίων συγκοινωνιών. Ο  αυτοεξευτελισμός τους δεν έχει όρια. Τώρα πια όμως όλοι τους ξέρουν. Όσο πιο γρήγορα φύγουν τόσο το καλύτερο».

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ - ΜΑΪΟΣ 2017