Τρία τμήματα της Ιόνιας Οδού δεν θα παραδοθούν μέχρι τέλος Μαρτίου

on .

IONIA ODOS

• Δεν θα καταφέρουν τελικά οι ταξιδιώτες του Πάσχα να χρησιμοποιήσουν την Ιόνια Οδό στο σύνολό της, αν και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του σύγχρονου αυτού αυτοκινητόδρομου κανονικά λήγει τέλος Μαρτίου.
Εξήντα χιλιόμετρα λοιπόν από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα, θα διανύονται για λίγους ακόμη μήνες μέσω της παλιάς Εθνικής Οδού και μάλιστα πρόκειται για μερικά από τα δύσκολα κομμάτια, όπως είναι το Μενίδι.
Το μόνο τμήμα που αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τέλος Μαρτίου είναι το Γαβρολίμνη – Κεφαλόβρυσο, μήκους 33 χλμ. Μαζί με τα κομμάτια που έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία: Πέρδικα Ιωαννίνων (διασταύρωση Σκλίβανης) έως Καμπή Άρτας, που μαζί με την παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας δημιουργούν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 53 χλμ και παράκαμψη Αμφιλοχίας (25 χλμ.), που μαζί με την παράκαμψη Αγρινίου δημιουργούν άλλον ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 59 χλμ., το ταξίδι αναμφίβολα γίνεται πιο γρήγορο και ασφαλές.
Βέβαια, σε λίγο καιρό με την ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού θ’ αλλάξει οριστικά ο χάρτης στην Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, με τα οφέλη να μεταφράζονται κυρίως σε περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας.
Τα δύσκολα κομμάτια
Ως πιο δύσκολα τμήματα, που θα χρειαστούν επιπλέον χρόνο είναι το βόρειο άκρο της Ιόνιας Οδού μέχρι την Εγνατία (Πέρδικα – Κοσμηρά), το τμήμα Αντίρριο – Γαβρολίμνη και το τμήμα Αμφιλοχία – Άγιος Δημήτριος (αρχή παράκαμψης Άρτας).  
Όπως αναφέρει η ενημερωτική ιστοσελίδα e-maistros.gr oι οδηγοί για τουλάχιστον τρεις και πλέον μήνες θα διέρχονται από την παλαιά Εθνική Οδό, Παλιοβούνα 16 χλμ., Μακρυνόρος 30 χλμ. + τα 15 χιλιόμετρα Πέρδικα – Κοσμηρά, συνολικά 61 χλμ.
Στο τμήμα από τον κόμβο Αμφιλοχίας μέχρι τον Άγιο Δημήτριο Άρτας μήκους 27 χλμ. εκκρεμούν 4 χλμ., κυρίως από τη γέφυρα του Λουτρού μέχρι τα διόδια στον Προφήτη Ηλία και στο Ελαιοχώρι στη σύνδεση με τη γέφυρα Μενιδίου.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ